2019-01-25

Och ännu en arbetsvecka är till ända

Måndag, och så fredag igen, ja, så känns arbetsveckorna. Utöver jobb har jag hunnit gå på Zumba, tredje gången och nu börjar jag kunna en del steg i alla fall. Dans är inte min starka sida, kan jag ju säga. Vi har också spelat spel, Quizkampen och Fia med knuff.



I eftermiddags kom småtrollen, vi är barnvakt till i morgon. Penny och jag åkte och handlade. Jag tror nästan hon tjatade hål i huvudet på mig, inte med tjat om saker vi skulle göra utan med kommentarer om precis allt. När kundvagnen var mer än full sa hon att vi nog skulle spricka (av all mat) om vi handlade mer. Så sant! 
Sedan åkte vi hem och fikade. 



Innan läggdags blev det pulkaåkning, kvällsmat och bad. 



Och fredagsmys med lite dricka och snacks!



Nu sover de och vi har ätit Halloumiburgare och sett På spåret, nu ser vi Skavlan innan läggdags för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar