2018-09-17

Ullaredsfynd!

Oskar fick en vinterjacka och ett skidset samt mössa och vantar.


En morgonrock, som han älskar, men som han har ut och in för att den är gosigast på utsidan! En snygg marinblå skjorta att ha till fint.


En blå hoodie och tre t-shirts.


Elvira fick ett blått skidset.

 
En del kläder köpte Elvira själv, en del köpte jag. Hon var jättefin både i senapsgult och rostrött, det visste jag inte.
 

Gympakläder.

 
Vantar, termosockor, ridstrumpor och shortchaps.


Svarta byxor och en till gul tröja.


En lång, grå cardigan och två par jeans.

 
Oskar i sin nya morgonrock!
 

Oskar med nya tröjan.

 
Till familjen och mig köpte jag rosa handdukar, lökar, magnetisk skål för skruvar, ståltråd och en sån där grej som man kollar ström med.


Arbetshandskar för alla årstider och objektiv till mobilen.


En vinterjacka och en halsduk.


Svarta byxor, jeans, strumpor och leggings.


En blå och en vinröd tröja i ett otroligt gosigt material.


Lite svartvitt!


Lång laddare, skärmskydd och skal till mobilen.


Jag köpte också en hel del julklappar till mina bonusbarnbarn och syskonbarnbarn samt plastpåsar, kaffefilter med mycket mera.

1 kommentar: