2016-02-25

Sportlov i Sälen - dag 5

Torsdag - dags för resten av gänget att åka hem. Vi städade och packade och åkte sedan till backen för att åka ett par åk.

Oskar


Elvira


Marcus


Det blev lite trollskog och ett par varv i barnbacken innan det var dags för hemfärd. 


Lite kexchoklad fick vi också!


Sedan blev jag avsläppt vid syrrans stuga och vinkade farväl till de övriga! Vi har haft några riktigt bra dagar tillsammans. Tack för sällskapet, Ingmarie och Marcus!


Jag fick skotta mig upp till stugan. Halvvägs upp tog jag lunchpaus i en snödriva. 


Jag funderade på att slappa hela eftermiddagen, men bestämde mig för att ta en kort skidtur istället. 


Sedan drack jag kaffe i snödrivan!


Och gick in och såg på film, Still Alice. 


På kvällen kom syrran och vi åt räksmörgås och såg på TV, när vi väl fick igång den. 


Tjejvasan närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar