2016-02-06

Med syrran till Sälen!

Igår, fredag, efter jobbet åkte syrran och jag till Sälen. Vi ska åka längdskidor! Och så ska syrran på nåt årsmöte och middagen därefter ska jag med på.

Vi åkte nästan direkt efter jobbet igår. Första stoppet blev i Vansbro, kaffe och en halv semmelwrap på Vansbro konditori. Det var riktigt gott!


Vi stannade också vid stadium outlet och jag köpte lite saker jag behöver inför tjejvasan. En illgrön (billig) mössa, bland annat!

När vi kom fram till stugan fick vi skotta en gång upp till stugan. Det blev ett motionspass! 


Vi åt vår egenihopplockade tapasbricka och tittade på På spåret. 


Lite fruktsallad och te till Skavlan blev det också. Sedan lyckades vi prata bort en och en halv timme innan vi kröp till kojs!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt att ha kvalitetstid med sin syrra i en mysig stuga i fjällen! Jag blir riktigt avundsjuk måste jag säga:) Hoppas ni får det underbart skönt tillsammans!

    SvaraRadera