2016-02-10

Fettisdag

Vabruari är här. Oskar fick feber i måndags, Håkan var hemma med honom på förmiddagen och jag på eftermiddagen. Igår var jag hemma. Då mådde dock Oskar väldigt bra, så idag får han gå till skolan.
Här spelar han minecraft. 


Jag fick däremot feber igår. Ytterst oekonomiskt att inte vara sjuk samtidigt med barnen så man kan vabba. Jag roade mig med att plöja några avsnitt av Game of Thrones. Jag håller på att se om hela serien. 


Varsin semla blev det igår. Jag borde inte, men kunde inte låta bli. Gott var det! Jag köpte färdiga bullar och gröpte ur inkråmet, blandade med mandelmassa och mjölk och la tillbaka. Vi spritsade lite grädde, jag gillar tyllen som gör så fint mönster. 


Nu hoppas jag att det inte är influensan jag fått utan att det går över fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar