2015-10-06

Vår fina söndag!

Efter lördagens Ullaredsutflykt blev det en slö söndagsförmiddag, jag tittade på Gray's anatomy på datorn och värmde färdiga bullar från Ica till fika eftersom det var Kanelbullens dag.


På eftermiddagen åkte vi och gratulerade svärmor som fyllt år i veckan.


Josefin och Penny kom också dit och ni ser att moster och morbror var lyckliga över att få träffa lilla Penny!


Svärmor fick paket!


Penny hamnade i centrum för allas uppmärksamhet!


Penny och gammelfarmor!


Penny, morfar, moster och morbror!


Dagen till ära hade hon tofs i håret!

 
Jag tog inget kort på fikat,, fast det hade det varit värt. Ingalill bjöd på hembakta kanelbullar (så mycket godare, nötkakor, nån sorts chokladkakor med Tosca och äppelpaj. Mycket gott! En trevlig eftermiddag!
 
Ärligt talat så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde resten av söndagen. Grejade med jultidningarna kanske? Nej, jag minns inte. Har fyllt fyrtio, så jag börjar bli glömsk ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar