2015-10-22

Ännu en oktobervecka

Ja, jag vet att jag uppdaterar dåligt. Jag trodde det skulle bli bättre när jag var klar med utvecklingssamtalen, men det har det inte blivit. Den här veckan har jag inte mått bra, och så skriver jag ju i julbloggen en del och så.

Det börjar bli mörkt på mornarna nu. Oskar fick sätta på lyset på cykeln här om morgonen.


En del av jultidningssakerna har kommit och barnen fick en del av sina premier i veckan. En radiostyrd bil och en lampa/klocka fick Oskar. Det var han mycket nöjd med.


Elvira fick smink och var nöjd med det


Vi har valt golvmatta till köket. Först hade jag tänkt en matta med lika stora rutor som golvet i hallen (som syns i bilden), men den här mattan med mindre rutor passade väldigt bra i färg och utseende i övrigt, så vi har bestämt oss för den. Jag tror det är samma matta som svärmor har i köket, den är snygg!

 
Barnens skolkort har kommit. Visst är de fina, mina sötnosar?!




Jag är hemma och är sjuk. En härlig höstförkylning med halsont och feber. Tur att det snart är lov så jag kan kurera mig. Jag ska jobba på måndag om jag är frisk, sedan kompar jag ut ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar