2015-10-04

Mina Ullaredsfynd!

Det här är mina Ullaredsfynd. Ja, och Elviras fynd, förstås. Hon hittade två randiga tröjor, svarta jeans och en grå cardigan.


Samt två fina toppar och en poncho. Och trosor, strumpor och vantar som inte kom med på bild. 


Oskar fick en del kläder från H&M för ett par veckor sedan, så han fick inte så mycket nu. En t-shirt, träningsbyxor, kalsonger, vantar och en röd slips. 


Till mig hittade jag en cardigan, en klänning, en skjorta och ett par jeans. 


Jag köpte också en regnkappa. Jag är så trött på regnjackor som är bra på alla sätt utom att de inte håller mig torr. Den här andas nog inte, den är som en galonjacka, men jag tror att den kommer hålla mig torr!


Ett skidset blev det också!


Kaffebryggare, mattermos, skidglasögon, tändare, halsband och ett Halloween-ljus - lite blandat alltså. 


Samt en massa engångssaker för att minska på diskberget när vi renoverar köket!


Jag är nöjd med mina inköp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar