2014-04-14

Påsklov, måndag

Jag började dagen med - hör och häpna - en promenad! Soligt och härligt!


Efter frukost blev det ett besök i vår nyöppnade affär, en stor händelse på vår lilla ort! Barnen handlade lite för sina veckopengar och var mycket nöjda. Jag tittade mest, men det blir snart ett nytt besök med lite mer shopping!


Därifrån åkte vi till Camilla, Wilma och Tyra. De bjöd på vit chokladcheesekake, muffins och kakor. Så gott! Barnen lekte och Camilla och jag pratade. En hel del jobbprat blev det, men också en del annat. Trevligt hade vi!


Sen har jag hunnit med lite smått och gott, skanna diabilder, läsa i solen, gå på föräldramöte och titta på avsnitt två av fjärde säsongen av Game of Thrones. Jag vill inte spoila, men i slutet hände något brutalt som jag hoppats på länge. Blir bara lite orolig för någon som är oskyldig. 

Och till nåt helt annat; så här fint blev det med nya gardiner i sovrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar