2013-10-24

Tråkig...

... är jag, tråkiga, torftiga, sällsynta blogginlägg skriver jag - jag vet! Ibland hinner jag bara inte med allt... Idag efter jobbet har jag hunnit med utvecklingssamtal med Elvira, skriva klart nästa PM, virka ett spindelnät till Elvira, som ska vara utklädd imorgon, laga mat, hämta ut en låda med barnens jultidningar, handla lite, äta mat, virka en spindel till mig själv (som borde vara utklädd i morgon men inte har fått till nån utklädningsklädsel), lägga barn och nu tittar jag på ett av mina favoritprogram, Hela Sverige bakar.

Imorgon är det fredag, vi ska ha höstefest på jobbet eftersom det är lov nästa vecka. För en gång skull ska jag vara ledig hela lovet. Vi har egentligen studiedagar mån- ons men de har vi jobbat in, så jag ska vara LEDIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar