2013-10-18

Snö!

"En morgon när jag vakna´var hela världen vit" Ja, i natt har det snöat här hos oss.
"Idag kan du inte säga att jag inte får ha min nya vinterjacka!" sa Elvira. Nej, jag kan väl inte det. Fast jag tror ändå att den är i varmaste laget. En nöjd dotter har jag i alla fall!
Oskar fick feber i onsdags, men idag verkar han piggare. Jag känner mig lite risig, så då passar det rätt bra att vabba. Fast jag har nog inte feber. Det går ju inte, jag ska till Ullared imorgon!
Jag har suttit en lång stund med mitt historiearbete. Jag skulle utveckla en del av det jag skrivit. Nu är jag klar med den lätta halvan, bara den svåra kvar... Kanske måste diska lite innan jag tar tag i den?!




Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Klart hon får ha vinterjackan när det är snö även om solen lär lysa nu ;)

    SvaraRadera