2013-10-02

SO-plugg


Hur går det? kanske någon undrar. Jag läser SO för lärare i åk 1-3 på distans, i något som kallas lärarlyftet. Förra veckan hade jag nästan bestämt mig för att hoppa av. Uppgiften vi fått var svår, jag förstod den inte och fick inte ihop den tyckte jag. Jag bestämde mig i alla fall för att skicka in den och se vad läraren hade att säga. Om jag helt missuppfattat uppgiften var min avsikt att hoppa av.
Igår fick jag tillbaka den med beröm och förbättringsförslag. Idag har vi haft seminarium på nätet. Vi diskuterade det vi läst och skrivit. Läraren berättade att om vi var nöjda med det betyg vi fått så behövde vi inte skicka in en ny version. Eftersom det viktigaste för mig är att bli godkänd är jag nöjd med ett c (e är godkänt) så nu behöver jag inte göra mer på den uppgiften. Det kommer nya dock!

1 kommentar: