2013-10-22

Matkassar!

Jag ligger verkligen efter med matkasse-rapporteringarna...
 
Matkasse 1 vecka 42: Pasta pesto med haloumi 3,5/5. Barnen åt pasta med bacon. Mamma var här och åt med oss, jag tror att hon tyckte det var gott. Mat med haloumi och pesto kan ju inte bli otäckt =)
 

Matkasse 2 vecka 42: Prinsens crêpes 3,5/5. Barnen åt vanlig pannkaka, de sa ifrån redan innan att de inte gillade stuvning med skinka, purjolök och champinjoner. Jag tyckte det var gott, Håkan också tror jag.
Matkasse 1 vecka 44 Paprikasoppa med räkbaguette 4/5. Det här har jag lagat idag, en sötstark paprikasoppa och så en lime-kryddad räkröra på baguetten. Mums! Elvira gillade soppan. Håkan tyckte den var i sötaste laget. Oskar har bestämt sig för att han inte gillar paprika.
Och nej, jag har inte blivit knäpp. Vecka 44 är nästa vecka, jag vet, men receptet finns tillgängligt i förväg, så det råkade bli så!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar