2013-08-11

Slutet är nära

Imorgon börjar allvaret. Väckarklockan är programmerad att ringa 06.15. Alla vardagar, ett bra tag framöver. Hur vi ska lyckas väcka barnen i morgon vet jag inte. Det blir en omställning för oss, det här.



Semestern, som verkar så lång när den börjar, är nu så gott som slut. Vi har haft en bra semester, vi har gjort en massa roliga utflykter och vädret har ju till största delen varit bra!

Ett nytt, spännande läsår väntar nu, jag hoppas jag, mina kollegor och elever ska få ett roligt och spännande år tillsammans! Jag kommer att arbeta i en 1-2:a med 25 elever, om inte någon tillkommit eller försvunnit sedan i våras. Lite ny personal blir det också på skolan, vilka det blir får jag se imorgon. Nu antar jag att det snart är dags att gå och lägga sig så man orkar upp. Fast det är ingen idé att lägga sig för tidigt, då ligger man bara och vänder och vrider på sig.

Semestern är slut, vardagen börjar. Jag hoppas dock att sommaren varar några dagar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar