2013-02-25

Ljusning och matkasse

Jag har ju inte gått till jobbet på två veckor nu eftersom jag dels varit sjuk och dels haft sportlov. Vad förvånad jag blev när vi knallade iväg i morse, det var ju jätteljust ute!

6 februari 07.18

25 februari 07.15


Den här veckan testar vi Icas billiga matkasse i 3 dagar. Elvira var mycket entusiastisk, läste recept och skar grönsaker. Förhoppningen var att hon skulle gilla maten bättre då.


Det gick väl så där med det. Idag var det snabbgulasch. Barnen smakade, men tyckte inte det var gott alls. Av mig får maten 3 poäng av 5.


 Min förhoppning är att barnen genom att vara delaktiga i matlagningen och genom att rätterna är nya för alla i familjen ska våga smaka nya rätter och så småningom börja gilla mer än pannkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar