2012-07-30

Söndagsrapport

Igår hände det inte så mycket hemma. Våra gäster var kvar på förmiddagen och Elvira och Andjelin lekte för fullt. Sen åkte de hem, Mathilda skjutsade dem. Håkan, barnen och jag cyklade till mamma och pappa och eftermiddagsfikade. Vi kom att prata om huruvida vi varit i Lysekil eller ej under våra tidigare gemensamma semestrar, vilket vi till slut hittade bildbevis på att vi hade. Det är roligt att titta på kort!
Därför satte jag mig och kollade igenom våra kort när jag kom hem, för att göra en beställning. Jag tycker om att ha kort i fotoalbum, det är inte samma sak att titta på kort på datorn. Fast albumen tar ju lite plats!
Vi har tittat lite på OS också, både cykling och simning. Det gick ju inte så bra igår. Vi hoppas att det går bättre framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar