2012-02-10

Fredag!

Idag är det fredag, snart är den här arbetsveckan också slut. Bara en vecka kvar till sportlovet. Både jag och barnen har en massa funderingar på vad vi ska göra då. Bio, badhuset, skidåkning? Ett litet problem är ju att Håkan har bilen till jobbet...
Oskar fick feber igen i onsdags. Då var han riktigt hängig, han satt och lutade sig mot mig och såg på TV mest hela dagen. Tur att jag hade datorn att sysselsätta mig med, barnprogrammen är inte av lika stort intresse för mig som de är för honom. På eftermiddagen somnade han och sov ett par timmar, det behövde han. Igår var Ingalill här och var barnvakt. De spelade spel och läste böcker. Idag vabbar jag på förmiddagen och Håkan på eftermiddagen. Snart kommer mamma och pappa hit och fikar, mysigt!
Elvira mår i alla fall bra den här veckan, tur det! Hon har åkt skridskor på gympan och på fritids, det är roligt att det finns is nu.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar