2012-02-15

Lite blandat

Jag skrev ju tidigare att jag inte hade någon ork. Nu känner jag mig lite piggare, men jag har inte blivit särskilt mycket duktigare på att blogga. Just nu skyller jag på att jag inte hittade sladden så att jag kunde föra över bilder från mobilen... Men nu har jag hittat den! I söndags var vi på Söndax på förmiddagen. Vi såg på film om drottning Ester och åt popcorn och drack dricka - mys! På eftermiddagen var vi ute i solskenet och njöt. Håkan och jag satt på varsin stol i solen, barnen lekte.



Snickrade gjorde de  också!


I söndags kväll var jag med E-kören och sjöng i Åsbro. Det var en bra kväll.
Igår var det ju Alla Hjärtans Dag. Både Håkan och jag jobbade rätt länge, så då var det smidigt att fira med Kebabpizza. Ett och annat geléhjärta åts också upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar