2012-02-26

På tu man hand!

Håkan och jag har haft en härlig helg, medan Mathilda, Ingalill och mamma tog hand om våra små busungar. Tack! Håkan och jag åkte till det stora gula varuhuset som nedan är gestaltat i lego.


Vi testade restaurangen för första gången, både pris och mat var helt ok. Ett och annat föremål hamnade i vår kundvagn =)


Vi sov på motellet alldeles intill GeKås. På kvällen åt vi pizza på Harrys och cachade. 20 cachar hittade vi totalt under dessa två dagar.


Jag har stått i kö in till GeKås för första gången! Det berodde enbart på att affären inte hade öppnat än. Väl inne var det nästan tomt, till en början.


Frukost i shoppingparadiset!


Detta (bla) fyndade vi:


Jag älskar mina barn och att umgås med dem, men ibland är det skönt med lite tid på tu man hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar