Håkan tog en promenad på söndagsmorgonen, Maria och jag la klart pusslet.
Sen packade och städade vi och sa hejdå till stugan och Säljer.
Vi stannade för att ta en cache vid en fin gammal bro, men cachen var på andra sidan och det var förbjudet att gå på bron.
Sightseeing i Lesjöfors, bandyplanen.
Ett kort toalettbesök i Filipstad, kaffe och glass inmundigades i bilen.
Håkan och jag handlade. Oskar hämtade Liv när hon slutade jobbet och köpte med sig mat från Burger King hem. Oskar skjutsade hem Liv. Jag byggde Lego.
Tråkigt att åka hem från Sälen, men ändå skönt att vara hemma!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar