2026-06-27

Barnbarn och bad

 Det blev en promenad med Håkan även på fredagen.


Bad i poolen!


Oskar var hemma på lunch och tog ett dopp. 


Håkan och jag handlade. Sen fikade jag och syrran hos mamma. 


På kvällen åkte vi och åt kvällsmat hos Kalle och Daniella. 
Att ta sig dit var ett äventyr. Daniella hörde av sig och sa att vägen strax utanför dem var avstängd pga bärgning. Då tänkte vi ta en annan väg , men då hade det inträffat en olycka där med långa köer som följd. Vi tog då en tredje väg, en lång omväg, men det gick bra. Vi kom fram tillslut!


Oskar och Milian spelade fotboll. 




Liv och Adeline hoppade studsmatta. 


Sen åt vi hamburgare och pratade och hade det trevligt! Små och stora barn hamnade i studsmattan. 


En mysig kväll!

När vi kom hem åkte Liv, Oskar och jag och tog ett kvällsdopp. 




Utmaning om vem som kunde gå längst ut. 


Efteråt hamnade vi utanför ICA, Oskar hjälpte en kompis med stängningen. 


En varm och härlig sommardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar