Igår gjorde Håkan och jag ovanligt mycket tillsammans. Vi tog en morgonpromenad.
Sen klippte Håkan gräset medan jag handlade lite grejer till mamma, så vi gjorde inte allt tillsammans. Jag hamnade i hängmattan en stund också.
På eftermiddagen fikade vi med mamma! Efter det lånade vi böcker på biblioteket och handlade lite.
Vi kollade svampläget tillsammans.
När Oskar slutat jobbet åkte vi och badade. Det var riktigt skönt i vattnet.
Sen åkte vi hem och åt kvällsmat och kollade lite på Maria Vern som förberedelse inför vår semester på Gotland.
En härlig sommardag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar