2024-08-31

Arne, Signe och ny ljuslykta

I torsdags facetimeade jag med Arne! Och hans mamma också, förstås! Liten goding, längtar efter att träffa honom irl!



Signe fick gå ut, med sele på. Selen var otäck och ute var läskigt. 



Det är mycket bättre att sova i mattes knä. 



På fredagen hade matte kjol, den var rolig att leka med/klättra i. 



Tumnus hoppade upp i knät utan att se Signe först, han blev inte glad när han fick syn på henne. 



Vi gick ut en sväng igen, nu var Signe modigare. 





På kvällen kom Maria och Mathilda och åt tomatsoppa. Oskar var hemma, utom när han tränade. Men när jag gick och la mig skulle han ut och åka moppe…

Maria hade med sig efterrätt, ett försök till enkel citronmarängpaj. Gott!



Jag hittade en ljuslykta som ger samma känsla som den som gick sönder, som jag tyckte mycket om. Jag blev så nöjd med denna!



Vi tittade på standup (Al Pitcher) och Dobidoo innan läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar