2024-08-25

En vecka med svamp, övningskörning, Pinchos med mera!

Måndag
Studiedag med APT. Hemma blev det eftermiddagsfika!



Och på kvällen en promenad med Ingmarie. 



Oskar och jag övningskörde sedan. Här stannade vi och tittade på vattnet. 



Tisdag
Skolan startade och jag började dagen med att vara skolskjutsvärd. 



Hemma vilade jag i hängmattan med Tumnus!



Oskar och jag övningskörde och tränade på fickparkering. 



Onsdag
Mer övningskörning!





Torsdag
Jag gav mig ut för att plocka svamp på egen hand, det händer inte så ofta. 



Jag kom hem med en hel del!



Syrran fick lite kantareller och jag fick fika!



På kvällen åt vi på Pinchos, en slutet-av-sommaren-tradition som Elvira införde. Håkan, Oskar, Mathilda, Olof och jag blev det i år. 



Oskar övningskörde i stan på väg hem!



Fredag
Svampplockning med Håkan. 





Vi hittade lite i alla lite!



På kvällen åt vi rökt lax och rökta räkor med Maria. Sedan såg hon och jag Dobidoo. Oskar var i stan med kompisar. 

Det var den veckan! (Vardagarna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar