2023-12-02

Inför advent med mera

Elviras kompis Ida har ordnat en gran till graven så att Elvira har fått julfint! Sååå gulligt gjort!





Vi har gjort adventsfint hemma!



Spotify meddelade vad jag lyssnat på under året i veckan. Eller snarare vad Elvira lyssnade mest på, hon lånade min mobil när vi åkte bil och lyssnade en massa på Taylor Swift mm. Sen är ju flera av dessa låtar som vi spelade på hennes begravning, så jag har lyssnat en del på dem jag också. 



I torsdags var Håkan och jag iväg och köpte present till Kalle som fyller 30 år. Lite fika på Biltema blev det också, och vi köpte med sushi hem. Maria kom och åt sushi med oss. 



Fredag innebar december och start för julkalendern. Den kan nog bli rätt bra tror jag. 



Miraz växer och frodas, han trivs bra i mitt knä!



Ja, det var lite från denna snöiga vecka det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar