2023-07-30

Lovisa och Alfreds bröllop

En stund före vigseln anlände vi till kyrkan. Snart dök också mamma och mina bröder med respektive upp. 



Vi minus Maria och Martina. 



De sa ja!



Sååå fina!



Nygifta!



Vi åkte till festlokalen för mingelfika!



Brudparet och mamma (mormor)!



Arvid och Vera visade Oskar och Elvira lekrummet. 



Fint dukade bord!



Brudens mors tal!



Buffé med massa god mat. 



Håkan och jag!



Barnen!





Jag och mina syskon!



Brudparet med Elvira och Oskar!



Jag och brudparet!



Fikabuffé!



Några av oss vid bordet!



Lite lekar!



Min älskade! 
(Och två till jag tycker om i bakgrunden!)



Snart dags för dans!



Brudvals!



Vi tänder ljus och sjunger när brudparet åker!



Tack för att vi fick vara en del av er stora dag, Lovisa och Alfred! Jag önskar er lycka, kärlek och Guds rika välsignelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar