2023-07-27

Fika, katter mm

En onsdag i slutet av juli med halvdåligt väder. Jag började dagen med att jogga. I sommarutmaningen som jag försöker klara av var det dags för backträning och att jogga 4x 5 minuter. Det var jobbigt!
Syrran och jag var hemma hos mamma och hjälpte henne att hitta kläder till bröllopet på lördag och packa lite. 
På eftermiddagen åkte vi och fikade hos Ingalill! Som vanligt bullade hon upp en massa gott! Elviraxoch Oskar jobbade men Mathilda följde med. 



Sen hängde jag lite hos kattungarna!

Sven



Zero



Miraz



Sally



Barnen var på bio (Barbie) på kvällen och Mathilda var hos Sandra, så Håkan och jag satt själva och åt köttbullar med kantarellsås. 
Jag packade och fixade lite också, det är snart dags att åka och hjälpa till med bröllopsförberedelserna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar