2023-07-29

Bröllopsförberedelser dag 2

Mathilda, Maria, Arvid och jag började fredagen med ett morgondopp i dimman! Skönt!



Sen blev det frukost! Martina och Vera kom också så småningom. 



Sen var det dags för mer förberedelser. Kladdkakebak!
(Vilket team vi är!)



Viktig uppgift - slicka skålarna!



Fikapaus!



Lunchpaus (vi jobbade däremellan, jag lovar)



Johan (som dök upp före lunch), Mathilda och jag åkte och checkade in på vårt Bed ’n breakfast på eftermiddagen, innan vi fortsatte jobba. 
Vi åkte tillbaka till Alfreds föräldrar och vilade lite i husvagnen framåt kvällen. Jag gosade med Bosse, en rejäl katt!



Sen åt vi hamburgare i lite regnstänk!



Och avslutade med lite kaffe och prat på altanen. 



De bor väldigt vackert!



Martina skulle hjälpa bruden på förmiddagen och sov därför kvar i husvagnen. Maria, Johan, Arvid, Vera, Mathilda och jag åkte till vårt boende och la barn, sen satt vi och pratade en liten stund innan det blev läggdags för oss också. 

Det är roligt att jobba tillsammans och hänga tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar