2023-02-20

Solig dag med mycket skidåkning

Vi vaknade till en solig söndag och gav oss snart ut i backarna. Jag är så lycklig över att må bra detta år, förra året kunde jag nästan inte åka något eftersom jag var helt utmattad pga postcovid och året innan hade jag järnbrist och var helt orkeslös. 



På förmiddagen hängde jag med Ebbe och Elvira!









Träden ser så roliga ut, med snö på ena sidan och utan snö på andra sidan. 



Förmiddagsfika!



Sen hängde jag en del med Ingmarie!



Elvira ville vila, så vi handlade och så körde jag hem henne och Ebbe. 
Jag åkte till ska och Ingmarie och jag passade på att fika på Lyktan. Sen åkte vi en sväng med Yzan medan grabbarna körde offpist vid Väggen. 



Framåt kvällen blev det några åk med Ingmarie, Elvira och Ebbe. 



Trollskogen!





Sen åkte hela gänget hem till oss och åt tacos. Grabbarna var ute och lekte i snön. Att de orkade efter 9 timmar i skidbacken!
När de åkt hem blev det Beck och jag värmde mig med te!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar