2022-04-11

Så går en vecka från vårt liv, och kommer aldrig åter

I måndags var jag med Elvira på läkarbesök, och därpå följande fika och shopping!



I onsdags kom min vevradio med solceller som jag beställt. Oskar roade sig med att ratta in kanaler. Dagens ungdom har förstås aldrig gjort sånt!



I torsdags pysslade vi kycklingar på jobbet!



Natten till fredag snöade det mängder. Trafikkaos, personal och elever kunde inte ta sig till jobbet, skolskjutsarna var inställda. 



Men jag och påskhatten tog oss dit och tittade på film med eleverna, innan det blev påsklov!



Hemma byggde Oskar en snökoja. Tyvärr rasade den in sen. 



På fredagkvällen kom Maria och åt oxfilé och såg Bäst i test med oss!

Lördagen har jag ont om kort från. Vad gjorde vi? Slöade, antagligen. Skjutsade Elvira till Kumla med några kompisar. Tittade på TV. Med mera. 

I söndags åkte Oskar och jag till stan och shoppade och åt sushi! Sen skruvade jag ihop en byrå och möblerade om lite i sovrummet. 



Ja, det var väl typ den veckan det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar