2022-04-30

Dagarna går

Det är ju inte alla dagar man har så mycket att skriva om, det är jobb, mat, streamingtjänst, stickning. Så har det varit den här veckan. Jag har dragit igång med utvecklingssamtalen dessutom, och eftersom jag fortfarande lätt blir trött så orkar jag inte så mycket mer än jobbet. 

Våren är i alla fall på väg. Jag gläds åt mina blåsippor bland vitsippor och scillor! Bilden tog jag i måndags. 



Igår tog jag den här bilden, det börjar bli grönt i vårt buskage!



I onsdags hade vi träff med kommunens förskollärare och det var på plats, inte digitalt. Stort efter två år med digitala möten!



Igår var jag med mamma och handlade. Vi passade på att fika på RastPunkt också!



Innan det hade jag klippt mig. Det är nog 6-7 cm som försvunnit, men det syns inte så mycket. 



 Igår kväll åt vi räkor, aioli, bröd och västerbottenost. Maria var här och vi tittade på Bäst i test och Masked Singer. Oskar spelade fotboll och Elvira var hos Idde. 

Nu väntar en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar