2018-06-05

Junilördag

Det är redan juni, vad fort tiden går! I lördags förmiddag barnvaktade Elvira och jag mina bonusbarnbarn medan Håkan och Oskar först var och spelade fotboll (Oskar) och sedan tittade på fotboll.

Roxanna gillar verkligen Oskars traktor. Hon kan inte trampa, men det är tydligen kul ändå!



Barnvagnen slåss de om. 



Penny lagade mat, och blev sur när jag sa att sanden skulle vara i sandlådan. 



Roxanna lärde sig att klättra upp i rutschkanan och åka ner. 



Penny lät dockan Alice åka traktor. 


Elvira och jag hjälptes åt med barnvaktandet!



När de åkt hem åkte syrran och jag på en loppisrunda! Jag kom hem med flera bra saker!



Vi åkte hem till syran och fikade och badade och så hjälpte jag henne med lite förarbete på altanen där hon ska sätta upp glasdörrar. 
Elvira åkte och red. Sedan åt vi kvällsmat tillsammans.



Fast inte samma sak!



Oskar och Håkan var med Oskars fotbollslag i Friends Arena och såg en match mellan Sverige och Danmark. Jag tror det var en häftig upplevelse även om det inte gjordes några mål. Själv såg jag de sista minutrarna på TV.



Trött men nöjd kille på väg hem!



En intensiv men bra junilördag!

1 kommentar:

  1. Vad kul för Oskar att få uppleva en match live. Tyvärr inte så spännande dock...jag sov gott till den, haha!

    SvaraRadera