2017-06-22

Nyhem, onsdag eftermiddag och kväll

Igår var det riktigt varmt och härligt, så Oskar och Arvid badade! Vi träffade också Veronica, som jag jobbat ihop med och som varit fröken åt Oskar på förskolan.


Sedan åt vi glass och drack kaffe. Man kan nästan tro att vi inte gör annat än äter och fikar, och det är nästan sant!
Vi träffade Göran och Stina en stund och pratade lite med dem och så träffade vi Tom och pratade lite med honom, alltid roligt att träffa folk som flyttat från vår ort. 


Oskar och Arvid åkte rutschkana! 


Barnen pysslade! Vi träffade Elin, som hjälpte till med pysslet. Elin var jag söndagsskolefröken åt för länge sedan, nu är hon 17 år!


Så småningom blev det dags för kvällsmat. Oskar åt pasta, Maria och jag hamburgare, Lovisa och Arvid korv med mos och Martina och Elvira åt tacos. Bra när alla kan få det de vill!


När Martina, Lovisa och Arvid åkt hem gick vi tillbaka till husvagnen och drack kvällskaffe med lite ost och kex till!


Det blev sent kvällen innan, så alla var rätt trötta. Vi la oss rätt tidigt och syrran och jag låg och läste en stund. 


Nu är det morgon, barnen sover och Maria och jag läser/bloggar och väntar på att de vaknar. Idag åker vi hem. Men först ska vi ha en massa kul! Och äta lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar