2017-06-29

Liseberg del 1

Onsdag och dags för Liseberg! Ingmarie och Marcus hämtade upp oss vid halv åtta. Vi stannade på en blåsig rastplats och åt frukost!


När vi kom fram var killarna supertaggade på Helix, så de och jag åkte den. Här står de i kön innan. De tyckte det var jättekul! Jag med!


Sedan åktes det radiobilar, jag lyckades fånga alla fyra på en bild!


Slänggungor


Balder, Kållerado och Flumride åkte vi förstås också! Vi åt kebab/nachotallrik till lunch. När jag drack kaffe åt barnen sockervadd. Och Ingmarie och jag åt glass!


Barnen testade nästa års attraktion, Valkyria, med VR-glasögon. Häftigt!


Vi åkte Lisebergbanan och Helix igen, och barnen åkte Virvelvinden. Jag klarar inte sånt som snurrar, då mår jag illa. 


Grabbarna sköt straffar, Elvira och jag åkte Sagolandet. 


Vi åt mat på järnvägsrestaurangen. Gott och mysig miljö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar