2024-03-09

Vår i luften!

Måndag

På morgonen när jag kliver ur sängen blir jag ofta avlöst av en katt, som tar dagskiftet med att vakta sängen. 



I trädgården finns vårtecken!



Tisdag
Jag åt lunch med syrran. Vi passar på medan vi kan!

Tumnus. En skön lirare. 



Onsdag
Promenad med Ingmarie. Här gick en gång i tiden vägen mellan Stockholm och Göteborg. Lite häftigt!



På eftermiddagen var jag hos terapeuten. 



Pär och Maria hade också ärenden i Örebro, så vi blev tre syskon som gjorde en utflykt tillsammans. Jag lyckades ta kort till nytt körkort också!



Miraz och Tumnus



Torsdag
En jobbig dag. Men solen sken. 



Jag tog en promenad i solen!



Hittade fler vårtecken i trädgården. 



Miraz undrade varför jag var ute istället för att sitta i fåtöljen med honom. 



Den sedan länge saknade ostdipp finns i affär igen!



Håkan och jag drack eftermiddagskaffe på altanen. 



Oskar och jag var vid graven. 



Vi firade fössta tossdan i mass och punchrullens dag!



Jag gick en kvällspromenad med Ingmarie. Luften doftade verkligen vår. 



Och det var ljust länge!



Sen blev det kvällsmat och tårta. 



Fredag
På förmiddagen handlade jag med mamma. 
Jag lunchade med syrran i solen. 



Eftermiddagsfika vid en sjö. 





På kvällen kom Mathilda och Maria, vi åt chivapchichi och tittade på Frusna vägar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar