2024-03-24

Sorggrupp, jogging och mycket mer

Sista veckan före påsklovet, andra veckan på halvtid. På jobbet ägnade jag mig åt nationella prov. 

På måndagen var det dags för sorggrupp igen. Oskar åkte med mig in och handlade under tiden. 



På tisdagen gick Ingmarie och jag en promenad. 



Jag gjorde påskfint på kyrkogården. 



På onsdagen var jag så trött, så trött efter jobbet så jag bara vilade och såg på Gray’s anatomy. 



På torsdagen var det yogadags igen. 



Och naturligtvis rockade jag sockorna. 



En joggingtur blev det också. 



På fredagen var jag så här vacker!



Maria och jag lunchade, handlade med mamma och fikade. 
Elvira fick lite påskliljor också!



På kvällen kom Maria och Mathilda och åt rökta räkor.



Och vi har påsklov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar