2024-03-17

Böcker i januari och februari

30/12 Jul i den lilla bokhandeln av Jenny Colgan
1/1 Skulden man bär av Hjort & Rosenfeldt
5/1 I cirkelns mitt av Arne Dahl
6/1 Vilseledaren av Viveca Sten
7/1 Mirage av Camilla Läckberg & Henrik Fexeus
9/1 Ristmärken av Johan Theorin
23/1 Det sista han sa av Laura Dave
24/1 Från Tranås till Chicago av Camilla Dahlson
25/1 Jul i Fågelkärr av Ann.Charlotte Persson

3/2 Den smarta kvinnans handbok i mord av Victoria Dowd
3/2 Den tysta patienten av Alex Michaelides (ej läst klart) 

9 böcker i januari, härligt att orka läsa lite. Sen blev det ett bakslag i februari när jag gick upp i arbetstid, som jag hade svårt att hämta mig ifrån även när jag gick ner i arbetstid igen. Men 1 bok i februari blev det i alla fall. Många bra böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar