2020-08-09

Semesterns sista dag

Syrran och jag började söndagen med att åka till sommarparadiset och olja bryggan!






Det blev så fint, men tyvärr räckte inte oljan helt, träet var väldigt torrt och sög in mycket olja. 



Sen tog vi en roddtur och letade efter vår flotte som slitit sig loss. 



Det var så vackert på sjön. 



Syrran solade och jag rodde!



Vi hittade flotten, men den var för tung för oss att få loss. 



Så vi fick ro tillbaka!



Stefan och Samorn bjöd på lunch i syrenbersån!



Sen åkte vi hem. Resten av dagen missade jag helt att ta kort, men jag satt i skuggan och läste, barnen badade, Oskar pusslade, vi åt rökt lax med hjortronsås och sen stickade jag och såg på nån serie. 

Nu är det dags för arbetsstart. Kul att träffa alla kollegor igen! Jag ska bara till vårdcentralen och ta lite prover först. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar