2020-08-15

Onsdag och torsdag

En av fördelarna med studiedagar är att vi har möjlighet att gå ut och äta. I onsdags blev det kebabsallad utomhus i solskenet!



På kvällen åkte syrran och jag och tog ett kvällsdopp!



I torsdags morse sken solen!



I torsdags eftermiddag var Elvira och jag och hälsade på på hennes blivande skola! Vi fick träffa tre lärare och se oss omkring lite! På måndag är det dags att börja ettan (igen)!



Oskar blev klar med Disneypusslet jag köpt på loppis. Alla litar fanns! Oskars första egenlagda tusenbitarspussel!



Håkan och jag tog en kvällspromenad! Ljuvliga ljumma kvällar!!!



Sen jobbade jag lite, jag limmade magneter på schemakort och la böcker som tyngd tills limmet torkade. 



Elvira tvingade ut mig för att titta på den vackra himlen!



Härligt med varma, somriga dagar trots att vi har börjat arbeta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar