2020-08-01

Bygge och barnvakt!

Igår var det dags att sätta upp staketet/insynsskyddet. Jag gjorde lite då och då under dagen, det var rätt varmt så det fick bli en del pauser. Vissa saker tog tid att klura ut hur jag skulle göra. Ja, och jag målade sista gången på förmiddagen, jag var ju tvungen att låta det torka lite också. 

Det kom som tur var två tjejer och hjälpte mig att skruva! Penny fick ”gasa” själv. Första skruven gick lite för fort och långt, men sen gick det jättebra. Jag höll i och siktade, ska tilläggas. 



Roxanna fick hålla i tillsammans med mig!



Elvira och Penny snodde min mobil och tog kort. Roxanna ville också vara med!




Vid stenen gjorde jag såhär, det tyckte jag blev snyggt!



Jag sparade det sista till idag, men det är nästan klart!



Oskar och tjejerna badade. Eller ja, Roxanna blötte fötterna. Penny var i och simmade sen. 



Oskar testade dykarklocks-principen. 



Vi åt grillat till kvällsmat. Sen tog Elvira och Oskar med tjejerna till lekparken en stund.

Därefter åt tjejerna popcorn och kollade på när Håkan och Oskar spelade Monopol!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar