2018-06-28

Port d’ Alcudia

Igår kväll gick vi till hamnområdet, ett par km bort. Vi gick på strandpromenaden dit. Fint!



Oskar testade att hoppa!



Vi åt mat på Las Sirenas. Först fick vi in lite oliver, bröd och röra. Gott!



Sedan kom maten. Kycklingfilé med mycket sås och lite salt. 



Elvira åt Nuggets (helt otippat) (not). Oskar åt pizza. Håkan testade bläckfisk igen. 



Sedan åkte Oskar runt och uppochner en stund. 



På vägen hem såg vi sandskulpturer. 



Oskar spelade flipperspel, det var en studsbollsautomat. 



Sen gick vi tillbaka till hotellet!






1 kommentar:

  1. Vad härligt ni har det! Här har det varit jättevarmt och kvavt idag men nu vräker regnet ner...föga oväntat...

    Jag är nöjd med saften. Jag fick tillsätta mera socker men det får jag alltid göra när jag gör saft; tydligen vill jag ha alla mina hemgjorda safter väldigt söta:) Jag har också gjort en glass med flädersaften och jag tror att den blir riktigt
    god så det blir nog mera fläderglass i sommar.
    Ha en fortsatt trevlig semester!

    SvaraRadera