2018-06-12

Pioner, bästa släkten och 50-årsfest

Jag vet att jag bloggar lite dåligt, det är så mycket annat att tänka på just nu, men jag ska försöka bättra mig. Jag börjar med ett par pionbilder! Min ljusrosa pion blommar fint, men den andra ljusrosa är död.



Den mörkrosa är också fin. Jag skulle vilja ha en vit också.



I lördags åt jag jordgubbar med mjölk till lunch. Gott!



Sedan åkte Mathilda, barnen och jag till syrran, där Martina, Arvid, Vera och mamma var.



Vi fikade lite go´fika!



Bästa släkten!



Elvira, Vera och Mathilda!



Jag och Vera!



Vi badade också!



Och vattnade torkvindan!


 
På kvällen firade jag och mina kollegor en kollega som fyllt 50 år! Det blev en kväll med flamingos, god mat och trevligt sällskap!
 


En härlig junilördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar