2018-01-20

Fram- och tillbaka - fredag

Jag var väldigt trött igår, jag vet inte riktigt varför. Så när jag kom hem från jobbet hade jag helst velat sätta mig i soffan och inte resa mig på hela kvällen typ, men så blev det inte. Först var det dags att helghandla. Det var mycket på listan så det tog tid. Kom hem, packade upp varor och satte mig med en kopp kaffe och satte mig en stund med den nya Harry Potter-fanfilmen; Voldemort, origins of the heir. Men en kort stund senare var det dags att skjutsa Oskar till Marcus, de skulle åka och åka slalom. På väg hem därifrån åkte jag och handlade åt mamma och körde upp grejerna åt henne. Så här vackert är det hos henne nu!



Sedan hem och äta kvällsmat, Satay och nån mer thairätt vi inte testat förut. Gott!



Så kom jag på att jag inte hade promenerat och att jag inte träffat syrran sen hon kom hem från Thailand, så jag slog två flugor i en smäll och åkte upp till henne och tog en promenad. Och pratade och pratade!
Sedan hem till Elvira och katterna! Vi tittade på På spåret och dippade grönsaker.



Oskar med kompisar åkte en massa och ville inte ge sig. Sedan åkte de hem till Marcus och badade spabad.



Vid halv tio åkte Elvira och jag och hämtade honom och hans kompis Pelle, som vi skjutsade hem. Det är mysigt att åka på vintervägar i nattmörker!


Sedan hem och natta barn och se lite film och virka innan det blev läggdags, alldeles för sent!

1 kommentar:

  1. Wow, du gjorde mer den kvällen än jag gör på en vecka, haha!

    SvaraRadera