2018-01-04

Det nya årets första dagar

Vi började året med bad. Penny skulle egentligen ha varit hos oss medan hennes föräldrar ägnade dig åt flytt, men de var så snabba så vi behövdes inte som barnvakt. Men vi lånade med oss Penny ändå! Marcus, Ingmarie och Ella anslöt sig till oss vid badhuset.



Vi hade en bra stund i badhuset, Penny tyckte det var jättekul att plaska omkring.



På kvällen övertalade Elvira mig att klippa av henne drygt en decimeter hår. Hon blev nöjd!



Min fina tjej!



På tisdagen åkte Håkan och jag till Ikea och köpte bokhyllor som jag sedan skruvade ihop. Vi är inte helt klara med runtflytten på hyllor vi gjort, jag ska försöka komma ihåg att visa bilder sen.


Oskar har haft sin kompis Pelle här och sovit över och så har Marcus varit här och lekt. Ida har hälsat på Elvira. Igår var jag på bio och såg Ted - för kärlekens skull. Den var bra och sorglig, skapade många funderingar. 
Vi fortsätter att slöa, men lovet går tyvärr mot sitt slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar