2017-05-29

Mors dag

Jag började söndagen med frukost på altanen. Härligt! Bäst att passa på när det ser ut att vara den sista soliga dagen på ett tag.


Jag blev uppvaktad av mina underbara barn!


Sedan åkte jag iväg på MTB-träning med Oskar och Marcus (och Ingmarie). När vi väl kom fram fick Oskar ont i magen och ville inte cykla. Så då åkte vi hem igen. Marcus stannade kvar och fick skjuts hem av Pelle. 
Väl hemma mådde han bättre igen (tänker att det kan ha varit värmen) och följde med mig till jobbet för att mata fjärilarna. Jag var mest nervös för hur jag skulle klara att larma av och på, men det gick bra!


På kvällen bjöd vi våra mödrar (och syrran) på rökt lax med Sandefjordsås. 


Sedan åkte syrran och jag och plockade liljekonvaljer. Underbart vackra och väldoftande blommor, försommar i en bukett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar