2017-05-26

Att vara ledig så man kan jobba!

Idag har jag målat runt och under altanfönstren! Det blir så vitt och fint, men det var så lång torktid på färgen att jag får måla mer imorgon...


Vår altantrappa har sett sina bästa dagar. Dessutom blev den för låg när insteget blev högre. 


Så i förmiddags, efter att jag varit hos sjukgymnasten, åkte jag till byggaffären och bad att få köpa lite brädor. De sågade till dem åt mig, i rätt mått. Toppenställe! Skruv plockade de också fram åt mig!

Sen var det bara att skruva ihop det!


Skruvdragaren behövde laddas lite, så innan jag gjorde klart trappsteget så fikade jag lite med mamma och Elvira. 


Såhär blev det!


Nu sitter jag i skuggan och läser och njuter av livet!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du har varit:) Jag har känt mig så trött och nere de senaste dagarna så här har det inte hänt mycket...

    SvaraRadera