2017-01-17

Skadad Elvira och en massa annat, som blommor, katter och promenad.

Först en idyllisk bild från i morse, katterna och en orkidé.


När jag kom hem på lunchen såg det ut såhär. En vält orkidé och inga katter. Kan man dra några slutsatser?


Jag åkte till vårdcentralen med Elvira i eftermiddags, hon ramlade på gympan när hon försökte stå på händer och göra brygga och gå upp i stående typ. Hon hade jätteont, men vi tyckte vi kunde avvakta och se. Idag har hon smsat mig en massa, så till slut ringde jag vårdcentralen som tyckte vi skulle komma upp och kolla. Det var ingen fara, hon kommer ha ont ett tag, men inget verkar vara skadat. Som vi trodde, men nu har vi kollat upp det. 
Jag fick låna mammas bil, när jag lämnade tillbaka den passsde jag på att promenera hem. En sån här pokal får jag efter varje promenad från RunKeeper, eftersom jag kommit en bit närmare mitt mål, 23 mil på 23 veckor. Jag är rätt lättlurad, så det här fungerar som en belöning som får mig att ge mig ut på promenad dag efter dag. Det här och så lite Pokémon-äggkläckning!


Här är vägen från mamma till mig, med ett stopp hos Oskars kompis Gabbe för att hämta Oskar!


Ja, såhär spännande var min dag... Hur har din dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar