2017-01-08

Saker att se fram emot

Imorgon är jullovet slut för min del och det är dags att börja jobba. För Håkan också, men barnen börjar inte förrän på onsdag. Jag känner mig alltid lite deppig när ledigheten går mot sitt slut, så då tänker jag att det är bra att hitta positiva saker att se fram emot. Vi kommer säkert göra mycket roligt, men tre saker vet jag om och ser fram emot mycket.

1. Sälen på sportlovet. 
Mathilda, Håkan, barnen och jag ska till Sälen och åka slalom. Maria och barnen kommer också upp några dagar och vi ska heja på Martina och Lovisa när de åker tjejvasan!


2. Krakow. 
Håkan och jag ska åka till Krakow, Håkan får den resan i 50-årspresent. Ja, du läste rätt, i år fyller min älskade Håkan 50 år. Jag hoppas att vi får en riktigt rolig resa tillsammans! 


3. The Phantom of the Opera
Syrran och jag har bokat biljetter till föreställningen i Stockholm i maj, det ska bli kul!


Jag ska också bli gammelfaster och bonusmormor igen!

Men imorgon är det dags för jobb, en dag med föreläsningar. På onsdag får jag träffa min härliga klass igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar