2017-01-05

Målning och inredning och vinter och så!

Idag har jag målat väggarna en gång till, och så golvet. Jag tror det blir bra! Jag mår bättre, idag fick jag bara ont av att kravla på golvet och klättra på stolar, jag var inte helt slut. Fast rätt mör i armarna.


Under tiden städade Håkan bort julen, nu är  bara granen kvar. I köket blev det så fint, särskilt med tulpanerna jag fick av syrran på nyårsafton. Oskar var hör och häpna hos Marcus, de åkte pulka mm. 


Det har kommit lite snö och barnen har gjort en snögubbe!


Istället för juliga ljusstakar lyser det nu i de fina ljuslyktorna jag fick av syrran i julklapp. Jag har spanat på dem länge, nu äntligen är de mina. Älskar hur ljuset lyser genom dem. 


Eftersom alla kort jag beställt nu är inklistrade i fotoalbumen så har jag idag dels skrivit bildtexter och dels börjat fila på en beställning av kort från 2016. Det tar sin lilla tid att kolla igenom över 15000 kort... Många av dem är bilder avsedda för bloggen, som jag aldrig skulle framkalla, men de finns ju där i bildmapparna ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar