2017-01-15

Hälsosam söndag!

Söndagsfrukosten bestod av ett kokt ägg och naturell yoghurt med blåbär. Tulpanerna fick vara med på kortet, det är ju trots allt Tulpanens dag.


Efter (min sena) frukost skjutsade jag Oskar till Marcus och åkte sedan hem till syrran. Vi drack kaffe med äppelklyftor till.  Syrran har fått en så fin mjölkkanna att hon var tvungen att ta fram den trots att det bara var hon och jag som fikade. Sedan gick vi ut och gick en timme för att sedan varva ner med en och en halv timmes prat om ditt och datt. Sådär som det kan bli!


När jag kom hem tog jag ett bad, det var kallt ute så jag var frusen. Till eftermiddagskaffet åt jag smörstekta äppelbitar med kanel och grädde. Inte så tokigt!


Sedan har jag inte gjort så mycket vettigt... Läst, spelat nåt spel med Oskar, ätit kvällsmat, färsbiff med coleslaw och picklad rödlök. 
Nu är det snart läggdags, bäst att vara redo för en ny arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar